Hej alle sammen,
Jeg har et spørgsmål (rettet til piger):
Hvad synes I om en fyr, som ikke har haft nogen seksuel erfaring endnu?
Er det noget skamfuldt?
Jeg er 22 år gammel og har ikke haft en seksuel oplevelse endnu,
selvom jeg allerede har haft en kæreste før.
Selvfølgelig har jeg været på date, kysset og holdt i hånd, men jeg har ikke haft sex endnu.
Er det en hindring for jer, eller ikke?
Jeg vil rigtig gerne høre, hvad I synes om dette.
Tak på forhånd 🙂

Tilbage til Ung til ung


Svar fra andre
Hejsa,
Jeg har en kæreste, som før mig ikke havde nogen seksuel erfaring,
Jeg har dog seksuel erfaring – men jeg synes bare det attraktivt på en måde, at have en man kan starte med uden noget er akavet og man prøver sammen.
Så jeg synes på ingen måde det en hindring, og bare hyggeligt og lidt sjovt at prøve ”nye” ting sammen, hvor hvis den ene er erfaren kan lære en lidt på vej, så det kan være lidt til fordel for nogle der ikke er så erfaren endnu.
Håber jeg kunne hjælpe!
//
//
Jeg hentede en del erfaring på efterskolen og har også gjort det her på gymnasiet. Jeg har så fået en kæreste som er jomfru og han havde ikke prøvet noget som helst. Det gjorde mig absolut ingenting, synes bare det var lidt sødt. Jeg hjælper ham bare til rette, viser hvam hvor de gode steder hos mig er, lærer ham at rulle kondom på, viser ham hvordan han kan bruge fingre og tunge og viser ham hvordan jeg gerne vil tages. Jeg synes bare det er megarart sådan at kunne “undervise” lidt og jeg er da bare glad for at have en kæreste der ikke har bollet 100 piger. Så det er bestemt ingen hindring og du skal ikke være nervøs.
//
//
Det er ikke længere muligt at kommentere på denne besked. Vil du hjælpe andre unge, så klik her istedet